zondag 7 november 2010

Recept: Chocolate Chip Cookies

Ik denk, dat echt bijna ieder meisje van chocola houd.


Ik zelf ben er zo'n beetje verslaafd aan, maar goed. Ik heb voor jullie het super lekkere recept opgezocht van chocolate chip cookies. Ik heb ze zelf al een keer gemaakt en ze waren heerlijk kan ik je vertellen.
Veel kookplezier!



INGREDIËNTEN


Voor 20 stuks

• 200 gr. bloem
• 1/2 theelepel zout
• 100 gr. suiker
• 125 gr gesmolten boter
• 50 gr. pure chocola ( v.e reep )
• 1 vanillepeul
• 1 ei


OMSCHRIJVING

1 Haal de vanille zaadjes uit de peul en voeg bij de bloem, zout, suiker, boter en ei.

2 Meng tot je een homogene massa hebt.

3 Laat het deeg ongeveer een half uurtje rusten in de koelkast.

4 Hak de chocolade in stukjes.

5 Verwarm je oven voor op 175 \'c.

6 Vermeng de chocolade met het deeg en draai er balletjes van.

7 Leg deze op bakpapier en druk aan.

8 Schuif de plaat in het midden van de oven en bak de koekjes af in 20 min.

9 Af laten koelen en heerlijk smullen

Bron: http://www.kookse.tv/recepten-503-Chocolate-chip-cookies.php
xo Annika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten