maandag 8 november 2010

Review: Mineral Powder make-up

Mijn eerste concealer was er eentje van Catrice, ik heb er ook een paar fijne nagellakjes van, maar verder he-le-maal niks. Catrice staat natuurlijk bekend om z'n prijs.
Zoveel goedkoper dan de meeste merken daar in de winkel, dat leek mij het proberen wel waard.
Ik heb een minderale poeder en een concealer meegenomen.
Hier een review van de minerale poeder.

Merk: Catrice
Product: Mineral powder make-up
Kleur: 010 Naturel beige
Inhoud: 7 gram
Prijs: €4,99

Voor de poeder en concealer was er nog eens 25% korting bovenop die lage prijzen, dus betaalde ik voor deze poeder uiteindelijk maar €3.75!

De verpakking
Eenvoudig maar prima uiterlijk, het oogt niet goedkoop en het is aan de binnenkant goed verpakt zodat er niet zomaar losse poeder uit kan.


Swatch

Ik vind het een fijne poeder, het zorgt dat je gezicht minder glimt en je krijgt er niet een duidelijk poeder effect van. De verpakking vind ik wel vervelend werken door die gaatjes, want het zal hiermee vaak gebeuren dat er of teveel of teweinig uitkomt, maar voor die prijs is dit zeker een aanrader!

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten